sobota, 19 listopada 2011

"Kochać to nie znaczy, zawsze to samo..."

Tak jak to w słowach zespołu De mono można kochać lekko a można bez granic.
Ja moją piękną żonę kocham bez granic, mimo, że aktualnie wiele razy swoim zachowaniem stwarza mi ból. W tej chwili nie jest nam dane żyć razem co mnie najbardziej boli. Nie wiem czy mnie jeszcze kocha niewiem wogole co i czy wogole cos do mnie czuje. Mówi, że nie nie wiem czy to prawda mam nadzieje, że to tylko chwilowe osłabienie jej miłości, albo że chce wpłynąć na mnie abym się zmienił. Ja wiem, że potrafie i robię to wszystko aby kiedyś powróciła bo wiem, że gdzieś tam w głębi jej serca ja jestem nadal kimś ważnym. Niestety wiem też, że potrzeba czasu aby to uczucie ponownie sie wyłoniło i rozbudziło. Kocham ją nadewszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz